Valstī izsludinātās ārkārtas situācijas laikā klientu apkalpošana un saziņa ar sadarbības partneriem NVA notiks attālināti

.

NVA klientu apmeklejumu grafiks page0001Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) informē, ka, ņemot vērā ārkārtas situāciju Covid-19 vīrusa izplatības ierobežošanai, līdz 14. aprīlim saziņa ar klientiem un sadarbības partneriem visās NVA filiālēs notiks attālināti, kā arī tiek atcelti iepriekš izsludinātie pasākumi, kas paredz vairāku cilvēku pulcēšanos.

Iespēja saņemt telefonisku konsultāciju par COVID-19

.

Kovid zvansSlimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) nodrošina iespēju iedzīvotājiem saņemt atbildes uz interesējošajiem jautājumiem par koronavīrusa izraisīto slimību COVID-19. Zvanot uz telefona numuru 67387661 (darba dienās, no 08:30 līdz 17:00) SPKC speciālisti sniegs iedzīvotājiem atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar COVID-19, tostarp par rekomendācijām attiecīgajā situācijā un norādīs, kur var meklēt vairāk informācijas par interesējošo tēmu.

Dzīvokļa īpašnieks ir atbildīgs par ūdens patēriņa skaitītāju derīguma termiņa ievērošanu

.

udens apgadePašvaldības aģentūra “Carnikavas Komunālserviss” atgādina – ūdens patēriņa aprēķinos tiek ņemti vērā tikai uzskaitei derīgu skaitītāju rādījumi. Dzīvokļu īpašniekiem ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) pārbaude jānodrošina atbilstoši Ministru kabineta (MK) “Noteikumiem par valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu sarakstu”.
Share on Facebook Tweet