Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļu (4) un komisijas locekļa/sekretāra (1) amata vietām.
Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļu (4) un komisijas locekļa/sekretāra (1) amata vietām.
Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
- izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas;
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi;
- sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu;
- informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem;
- sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās komisijas kompetencē.
Prasības pretendentei/am:
- vēlama augstākā izglītība, sekretāram – juridiskā;
- pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
- stresa noturība;
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam sūtīt uz e-pastu: , vai personīgi iesniegt pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas nov. līdz 2013. gada 10.jūlijam. Tālrunis uzziņām: 67993545.