Carnikavas novada domē Attīstības un plānošanas nodaļas attīstības speciālista būvniecības jautājumos vakance
Carnikavas novada pašvaldība aicina darbā Attīstības un plānošanas nodaļas attīstības speciālistu būvniecības jautājumos (būvinženieri). Kandidātu pieteikšanās termiņš ir līdz 2019. gada 7. janvārim plkst. 17.30.
Darba pienākumi:
-sagatavot projektu pieteikumus, plānot un prognozēt projektu finansējumu un aktivitātes, vadīt apstiprinātos būvprojektus;
-gatavot atskaites un cita veida dokumentāciju, kas saistās ar projektu ieviešanu;
-sagatavot tehniskās specifikācijas un darba uzdevumus, lai uzsāktu projektēšanas, būvniecības un būvuzraudzības darbus;
-pārbaudīt iesniegto tehnisko projektu un būvniecības tāmju aprēķinu pareizību, objektivitāti un ticamību;
-sekot līdzi un uzraudzīt, lai projekta projektēšanas un būvniecības periodā tiktu izvēlēti optimāli risinājumi, kas atbilst pašvaldības prasībām, drošības standartiem un Latvijas Republikas likumdošanai;
-veikt ar pašvaldības darbības stratēģijas un attīstības politikas plānošanu un izstrādi saistīto plānošanas dokumentu saskaņošanu ar novada interesēm un vajadzībām;
-gatavot domes lēmumu projektus nodaļas kompetences jautājumos, izvērtējot novada un nacionālā līmeņa plānošanas dokumentus un normatīvo regulējumu;
-sagatavot pieprasījumus un atbildes citām institūcijām, koordinēt sadraudzības un sadarbības sakarus ar Latvijas Republikas pilsētām un novadiem, kā arī citām iestādēm un pašvaldībām ārvalstīs;
-veikt citus līdzīga satura pienākumus.
Prasības kandidātiem:
-augstākā inženierzinātņu vai sociālo, ekonomikas zinātņu izglītība (vēlams, lai izglītība būtu papildināta ar zināšanām pašvaldības darbā; inženierzinātņu izglītība būs uzskatāma par priekšrocību);
-pieredze būvniecības projektu vadīšanā, vēlams arī pievienot projekta īstenotāja atsauksmi;
-pieredze ES finansētu projektu pieteikumu sagatavošanā un projektu vadīšanā;
-izteikta analītiskā domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
-labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
-labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku;
-teicamas saziņas un prezentācijas prasmes, spēja ātri novērtēt situāciju un pieņemt pamatotus lēmumus;
-iniciatīva, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā.
Piedāvājam:
-Dinamisku darbu uz pilnu slodzi;
-Atalgojumu (bruto) EUR 1547 mēnesī;
-Sociālās garantijas;
-Profesionālās pilnveidošanās iespējas;
-Inovatīvu darba vidi.
Darba attiecību uzsākšanas vēlamais laiks: līdz 2019. gada 1. februārim.
Motivācijas vēstuli un dzīvesgājuma aprakstu (CV) sūtīt uz e-pastu vai iesniegt personīgi Carnikavas novada domes Klientu apkalpošanas centrā (Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas nov., LV-2163) ar norādi „Attīstības speciālists” līdz 2019. gada 7. janvārim plkst. 17:30. Uz pārrunām tiks uzaicināti 2.kārtas pretendenti. Tālrunis uzziņām: 67992362
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka:
1) pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) pretendentu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Carnikavas novada dome, Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, LV-2163;
3) pretendentu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus pēc konkursa norises veikšanas.
Ar sīkāku tiesību aprakstu saistībā ar personas datu apstrādi var iepazīties Carnikavas novada domes mājas lapā: www.carnikava.lv/personas datu aizsardzība vai vēršoties pie datu aizsardzības speciālista kontaktējoties ar e-pasta starpniecību: