11. maijā notiks vebinārs “Digitālais mārketings tūrisma piesaistei”
Vebinārā varēs iepazīsties ar digitālā mārketinga būtību, pamatprincipiem, kas jāņem vērā, plānojot digitālā mārketinga aktivitātes, lai piekrastes teritorijām piesaistītu vairāk tūristu un lai šīs teritorijas veidotu kā izcilas vietas dzīvošanai, strādāšanai un tūrismam visa gada garumā; padziļināt izpratni par tehnoloģiju mārketingu, par populārāko sociālo tīklu (Facebook, Instagram, TikTok, u.c.) izmantošanu tūrisma piesaistei, Google reklāmas tīklu pielietošanu, par tiešā mārketinga iespējām, kā arī apgūt jaunas prasmes un iemaņas digitālā mārketinga reālai ieviešanai dzīvē.
Semināru vadīs Jānis Karāns, SIA “Bregards” un Sales.lv izpilddirektors, lektors. J. Karāns ir studējis tūrisma pakalpojumu mārketingu Alberta koledžā, guvis pieredzi airBaltic, darbojies kā mārketinga konsultants vairākos uzņēmumos, ir digitālā mārketinga pasniedzējs Banku augstskolā un Latvijas universitātē, un šobrīd ir divu uzņēmumu izpilddirektors. Viņš ir digitālā mārketinga profesionālis un lektors ar septiņu gadu pieredzi. Sevi uzskata par perfekcionistu un entuziastu, t.sk. visu vēlas paveikt ar vislabāko iespējamo rezultātu. Jāņa aizraušanās ir biznesa attīstība un tehnoloģiju mārketings.
Vebinārā pielietotās metodes būs: teorija par digitālo mārketingu, praktisku piemēru deminstrācijas un analīze, digitālā mārketinga rīku un sistēmu pielietošana praksē.
Pieteikšanās, aizpildot pieteikuma anketu ŠEIT.