Risina situāciju ar Zvejnieku ielas rekonstrukciju
Carnikavā turpinās Zvejnieku, kā arī Stacijas, Jūras, Jomas, un Laivu ielas rekonstrukcijas darbi. Tos bija plānots pabeigt šī gada 15.oktobrī, taču būvnieki lūdza termiņu pagarināt par divām nedēļām.
Pagājušās nedēļas nogalē tika noasfaltēts pirmais gājēju trotuāra posms Stacijas ielā. Diemžēl tika arī konstatēts, ka šķembu materiāls, kas izbērts kaudzēs atradās Zvejnieku un Atpūtas ielu stūrī un ar kuru būvētāji bija jau aizpildījuši daļu gājēju trotuāru pamatnes, vizuāli izskatījās nekvalitatīvs.
Šķembu kaudzēs bija māla gabali, kuri tur nedrīkstēja būt. Pieaicinājām arī būvniekus un būvuzraugu un aizdomīgā materiāla paraugus tomēr palūdzām nosūtīt ekspertīzei, kuras rezultāti būs zināmi tuvākajā laikā.
21. oktobra rītā, kad notika būvsapulce, būvnieki paši labprātīgi piekrita aizvest projām „aizdomīgās" šķembu kaudzes un no gājēju celiņiem noņemt nost tur jau uzbērtās.
Apspriedām arī situāciju Zvejnieku un Jūras ielas krustojumā. No iedzīvotājiem bija izskanējis viedoklis, ka krustojums ir par šauru, veicot labo pagriezienu no Zvejnieku ielas uz Jūras ielu. Tomēr projektētājs uzsvēra, ka krustojums ir uzprojektēts atbilstoši visiem drošības standartiem un tajā nekādas izmaiņas nebūtu pieļaujamas.
Nākošā „sāpīgā" vieta bija Zvejnieku un Kuģu ielu krustojums. Kuģu ielas segums laika gaitā ir „nogrimis", un te pēc lietus veidojas liela peļķe. Blakus esošā nama saimnieki pat ir uzbēruši nelielu valni, lai ielas ūdens neplūstu pagalmā. Lai atrisinātu šo problēmu tika nolemts pēc darbu pabeigšanas gar Kuģu ielas asfalta malu apmēram 20 m garumā izbūvēt ievalku (nelielu grāvīti) un piebērt to ar drenējošām smiltīm.
Tāpat ar būvuzraugu vienojāmies, ka pirms asfalta klāšanas uz braucamās daļas, kopīgi vēlreiz pārbaudīsim, vai ieklātā pamatne dažādās vietās atbilst projektā noteiktajām tehniskajām prasībām.
Izpilddirektors Raimonds Garenčiks