Dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa/sekretāra amata vietu
Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa/sekretāra amata vietu līdz šī gada 10. oktobrim.
Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
- izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas,
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi,
- sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu,
- informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem,
- sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās komisijas kompetencē.
Prasības pretendentei/am:
- vēlama augstākā izglītība, sekretāram – juridiskā,
- pieredze tiesību aktu pārzināšanā,
- stresa noturība,
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam sūtīt uz e-pastu: vai personīgi iesniegt pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Stacijas ielā 5, Carnikavā līdz 2013. gada 10. oktobrim. Tālrunis uzziņām: 67993545.