Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa amata vietu
Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa amata vietu. Pieteikumus gaidām līdz šī gada 6. septembrim.
Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
- izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas;
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu;
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi;
- informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem;
Prasības pretendentei/-am:
- vēlama augstākā izglītība;
- pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
- stresa noturība;
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.
Darbalaiks – ne vairāk kā 20 stundu mēnesī.
Darba samaksa – stundas tarifa likme 5,50 eiro.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam līdz 2020. gada 6. septembrim sūtīt uz e-pastu vai pa pastu Carnikavas novada pašvaldībai, adrese: Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, LV – 2163. Tālrunis uzziņām: 27806111, 26360176.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka:
1) pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) pretendentu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Carnikavas novada dome, Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, LV-2163;
3) pretendentu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus pēc konkursa norises veikšanas.
Ar sīkāku tiesību aprakstu saistībā ar personas datu apstrādi var iepazīties Carnikavas novada domes mājas lapā: www.carnikava.lv/personas datu aizsardzība vai vēršoties pie datu aizsardzības speciālista kontaktējoties ar e-pasta starpniecību: .