Domē Administratīvās komisijas locekļu vakances
Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa amata vietām.
Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
- izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas;
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu
izpildi;
- sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu
cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu;
- informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem;
- sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās
komisijas kompetencē.
Prasības pretendentei/am:
- vēlama augstākā izglītība;
- pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
- stresa noturība;
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.
Darba laiks – ne vairāk kā 10 stundas mēnesī.
Darba samaksa – stundas tarifa likme 4,78 EUR.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam sūtīt uz e-pastu: , vai pa pastu Carnikavas novada pašvaldībai uz adresi – Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas novadā, LV – 2163 līdz 2017. gada 11. jūlijam, plkst. 16.00. Tālrunis uzziņām: 29324259; 29442243.