Carnikavas novada domē Administratīvās komisijas locekļa vakance
Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa amata vietu.
Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
- izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas;
- kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu
izpildi;
- sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu
cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu;
- informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem;
- sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās
komisijas kompetencē.
Prasības pretendentei/am:
- vēlama augstākā izglītība;
- pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
- stresa noturība;
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam sūtīt uz e-pastu: , vai pa pastu Carnikavas novada pašvaldībai uz adresi – Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas novadā, LV – 2163 līdz 2016. gada 5. septembrim. Tālrunis uzziņām: 67993814.