
Publiskie iepirkumi old
Šajā sadaļā šobrīd tiek veikta datu migrācija, tādēļ pilnai informācijai lūgums izmantot mājas lapas iepriekšējo versiju: www.old.carnikava.lv
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Sociālais dienests
Adrese: Stacijas ielā 5 Carnikavā
Tālr. 67993101
Tālr. 67993101
Sociālā dienesta vadītāja: Daiga Landsmane
Tālr. 67993101, 20243515
E-pasts:
Alternatīvās aprūpes centrs "Pīlādzis"
Tālr. 67993543
E-pasts:
Brīvā laika pavadīšanas centrs "Kadiķis"
Tālr. 67903011
E-pasts:
Carnikavas novada dociālais dienests ir Carnikavas novada pašvaldības izveidota iestāde, kas novada pašvaldībai noteiktās kompetences ietvaros administrē un nodrošina sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanu personām, kas reģistrējušas savu pamata dzīvesvietu Carnikavas novada pašvaldības teritorijā. Dienesta mērķis ir palīdzēt novada iedzīvotājiem atrisināt vai mazināt to sociālās problēmas, sniegt to vajadzībām atbilstošus sociālos pakalpojumus un sociālu palīdzību un veicināt šo personu pašpalīdzību un integrāciju sabiedrībā.
Sociālais dienests pilda šādus uzdevumus:
- veic sociālo darbu ar personām, ģimenēm un personu grupām;
- sniedz sociālos pakalpojumus vai organizē to sniegšanu ģimenēm ar bērniem, kurās ir bērna attīstībai nelabvēlīgi apstākļi, audžuģimenēm, aizbildņiem, personām, kuras aprūpē kādu no ģimenes locekļiem, personām ar invaliditāti, pensijas vecuma personām, personām ar garīga rakstura traucējumiem un citām personām vai personu grupām, kurām tas nepieciešams;
- novērtē pēc sociālās palīdzības vērsušos personu vajadzības, materiālos un personiskos (motivācija, nepieciešamās zināšanas un prasmes, izglītība, profesija u.c.) resursus;
- nosaka klientu līdzdarbības pienākumus, vienojoties ar viņu par veicamajiem pasākumiem;
- administrē novada pašvaldības budžeta līdzekļus, kas novirzīti sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanai;
- novērtē dienesta administrēto un novada pašvaldības finansēto sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības kvalitāti.
Noderīga informācija:
Atbalsta pasākumi DAUDZBĒRNU ĢIMENĒM
Atbalsta pasākumi DAUDZBĒRNU ĢIMENĒM
Sociālā dienesta NOLIKUMS
Pašvaldības aģentūra „Carnikavas Komunālserviss”
Adrese: Stacijas iela 7, Carnikava, Carnikavas novads, LV-2163
Tālrunis: 67993705
Fakss: 67993706
E-pasts: komunalserviss[at]carnikava.lv
Reģ. Nr. 90001691745
Pašvaldības aģentūras „Carnikavas Komunālserviss" apsaimniekošanā esošo komunikāciju avārijas gadījumā zvanīt uz dienesta tālruni 22031313.
Gaidīsim Jūs pie mums Stacijas ielā 7, lai palīdzētu risināt Jums aktuālos jautājumus:
Pirmdienās un ceturtdienās no 8.00 - 12:00 un no 12:30 - 17.30.
Pirmdienās un ceturtdienās no 8.00 - 12:00 un no 12:30 - 17.30.
Norēķinu rekvizīti:
AS SEB BANKA
Konts: LV65UNLA0050013449119
UNLALV2X
Konts: LV65UNLA0050013449119
UNLALV2X
AS SWEDBANK
Konts: LV28HABA0551029413114
HABALV22
Biežāk uzdotie jautājumi:
Kur likt savāktās, kritušās lapas?
Kādi ir iespējamie gruntsūdeņu pazemināšanas pasākumi privātīpašumos Carnikavas novadā?
Kad ir koku ciršanas liegums?
Kur var noslēgt līgumu ar SIA "Vides pakalpojumu grupa" par atkritumu izvešanu Carnikavas novadā?
Kāpēc jāslēdz līgums par atkritumu izvešanu, un vai jāpērk atkritumu konteiners?
Kā rīkoties, pārceļoties uz jaunu dzīvesvietu, ja līgums par atkritumu apsaimniekošanu ir noslēgts vecajā adresē?
Kā atšķiras rēķinu izmaksas siltinātām mājām un nesiltinātām mājām?
Ūdens patēriņa skaitītāji - cik bieži un kur jāpārbauda, kas to apmaksā?
Kas nepieciešams, lai pieslēgtos pie ielas centralizētā ūdensvada un kanalizācijas?
Noderīga informācija:
Pašvaldības aģentūras "Carnikavas Komunālserviss" nolikums
Carnikavas centralizētās siltumapgādes sistēmas rekonstrukcijas tehniski ekonomiskais pamatojums
Veidlapas
Fiziskas vai juridiskas personas Tehnisko noteikumu pieprasījuma iesniegums (WORD PDF)
Namu apsaimniekošana
Ugunsdrošības instrukcija daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašniekiem, īrniekiem
2014
Obligāti veicamo dzīvojamo māju uzturēšanas un apsaimniekošanas darbu plānotie ieņēmumi un izdevumi 2014.gadā
Dzīvojamām mājām nepieciešamo remontdarbu apkopojums 2014. gadā
2015
Dzīvojamām mājām nepieciešamo remontdarbu apkopojums 2015.gadā
Obligāti veicamo dzīvojamo māju uzturēšanas un apsaimniekošanas darbu plānotie ieņēmumi un izdevumi 2015.gadam
Dzīvojamo māju uzturēšanas un apsaimniekošanas faktisko ieņēmumu un izdevumu pārskats:
- 2013. gads
- 2012. gads
Pašvaldības aģentūras "Carnikavas Komunālserviss" publiskie pārskati:
2013
2012
2011
2010
Bāriņtiesa
Adrese: Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas novads, LV-2163
Tālr. 67993787
E-pasts:
Tālr. 67993787
E-pasts:
Bāriņtiesas priekšsēdētāja: Ineta Stasjule
Tālr. 28633407
E-pasts:
Bāriņtiesas priekšsēdētājas vietniece: Nataļja Jefremova
Tālr. 25433029
Epasts:
Sekretāre: Inga Reimane
Tālr. 25433029
E-pasts:
Apmeklētāju pieņemšana
Pirmdienās un ceturtdienās no 8.00 līdz 17.30 (pusdienas pārtraukums 12.00-12.30)
Bāriņtiesas vispārīgie pienākumi:
Bāriņtiesa saskaņā ar Bāriņtiesu likuma 17. pantu:
1) aizstāv bērna vai aizgādnībā esošās personas personiskās un mantiskās intereses un tiesības;
2) veic nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu bērna audzināšanu un pienācīgu aprūpi ģimeniskā vidē;
3) izskata iesniegumus un sūdzības, to skaitā iesniegumus un sūdzības par vecāka, aizbildņa, aizgādņa vai audžuģimenes rīcību;
4) piedalās lietas izskatīšanā tiesā un sniedz atzinumu, ja likums nosaka vai tiesa atzīst bāriņtiesas piedalīšanos lietas izskatīšanā par nepieciešamu;
5) sniedz tiesai informāciju, kurai ir nozīme lietā par personas rīcībspējas ierobežošanu, pagaidu aizgādnības nodibināšanu un rīcībspējas ierobežojuma pārskatīšanu (piemēram, dokumentus par personas viedokli attiecībā uz rīcībspējas ierobežošanu, par dzīves apstākļu pārbaudi, par citu personu viedokli, par ziņām no sociālā dienesta, ārstējošā ārsta, ārstniecības, sociālās aprūpes un rehabilitācijas iestādes, par kredītiestādē veiktajiem darījumiem un kontu atlikumiem);
6) sadarbojas ar citām bāriņtiesām, ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem, policijas iestādēm, Valsts probācijas dienestu un tiesu izpildītājiem, lai nodrošinātu bērna vai aizgādnībā esošās personas tiesību un interešu aizstāvību;
7) informē pašvaldības sociālo dienestu vai citu atbildīgo institūciju par ģimenēm, kurās netiek pietiekami nodrošināta bērna attīstība un audzināšana un kurām nepieciešama palīdzība;
8) neizpauž informāciju, kas jebkādā veidā varētu kaitēt bērnam vai aizgādnībā esošajai personai;
9) sniedz palīdzību bērnam vai aizgādnībā esošajai personai, kura pēc palīdzības vērsusies bāriņtiesā;
10) uzklausa aizgādnībā esošo personu ikvienā jautājumā, kas skar šīs personas intereses;
11) Kriminālprocesa likumā noteiktajos gadījumos pārstāv bērnu vai aizgādnībā esošo personu kriminālprocesā;
12) informē vecāku, aizbildni, audžuģimeni vai viesģimeni par iespējamo apdraudējumu bērnam un par personas sodāmības faktu Bāriņtiesu likuma likuma 44.1 pantā noteiktajos gadījumos, kā arī informē pašvaldības sociālo dienestu par vecākiem, aizbildņiem, audžuģimenēm vai viesģimenēm, kuras ir informētas Bāriņtiesu likuma 44.1 pantā noteiktajā kārtībā;
13) pārstāv audžuģimenē ievietota bērna personiskās un mantiskās intereses un tiesības;
14) pārstāv bērna personiskās un mantiskās intereses un tiesības vienpersoniska lēmuma darbības laikā;
15) izvērtē, vai vecāks ļaunprātīgi izmanto savas tiesības, kā arī informē tiesu izpildītāju par izvērtējuma rezultātiem vai pieņemtajiem lēmumiem, ja saņemts no tiesu izpildītāja akts par to, ka lietā, kas izriet no aizgādības tiesībām, tiesu izpildītāja noteiktajā laikā un vietā bērns nav sastapts, vai arī saņemts akts par nolēmuma nepildīšanu lietā, kas izriet no saskarsmes tiesībām.
1) aizstāv bērna vai aizgādnībā esošās personas personiskās un mantiskās intereses un tiesības;
2) veic nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu bērna audzināšanu un pienācīgu aprūpi ģimeniskā vidē;
3) izskata iesniegumus un sūdzības, to skaitā iesniegumus un sūdzības par vecāka, aizbildņa, aizgādņa vai audžuģimenes rīcību;
4) piedalās lietas izskatīšanā tiesā un sniedz atzinumu, ja likums nosaka vai tiesa atzīst bāriņtiesas piedalīšanos lietas izskatīšanā par nepieciešamu;
5) sniedz tiesai informāciju, kurai ir nozīme lietā par personas rīcībspējas ierobežošanu, pagaidu aizgādnības nodibināšanu un rīcībspējas ierobežojuma pārskatīšanu (piemēram, dokumentus par personas viedokli attiecībā uz rīcībspējas ierobežošanu, par dzīves apstākļu pārbaudi, par citu personu viedokli, par ziņām no sociālā dienesta, ārstējošā ārsta, ārstniecības, sociālās aprūpes un rehabilitācijas iestādes, par kredītiestādē veiktajiem darījumiem un kontu atlikumiem);
6) sadarbojas ar citām bāriņtiesām, ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem, policijas iestādēm, Valsts probācijas dienestu un tiesu izpildītājiem, lai nodrošinātu bērna vai aizgādnībā esošās personas tiesību un interešu aizstāvību;
7) informē pašvaldības sociālo dienestu vai citu atbildīgo institūciju par ģimenēm, kurās netiek pietiekami nodrošināta bērna attīstība un audzināšana un kurām nepieciešama palīdzība;
8) neizpauž informāciju, kas jebkādā veidā varētu kaitēt bērnam vai aizgādnībā esošajai personai;
9) sniedz palīdzību bērnam vai aizgādnībā esošajai personai, kura pēc palīdzības vērsusies bāriņtiesā;
10) uzklausa aizgādnībā esošo personu ikvienā jautājumā, kas skar šīs personas intereses;
11) Kriminālprocesa likumā noteiktajos gadījumos pārstāv bērnu vai aizgādnībā esošo personu kriminālprocesā;
12) informē vecāku, aizbildni, audžuģimeni vai viesģimeni par iespējamo apdraudējumu bērnam un par personas sodāmības faktu Bāriņtiesu likuma likuma 44.1 pantā noteiktajos gadījumos, kā arī informē pašvaldības sociālo dienestu par vecākiem, aizbildņiem, audžuģimenēm vai viesģimenēm, kuras ir informētas Bāriņtiesu likuma 44.1 pantā noteiktajā kārtībā;
13) pārstāv audžuģimenē ievietota bērna personiskās un mantiskās intereses un tiesības;
14) pārstāv bērna personiskās un mantiskās intereses un tiesības vienpersoniska lēmuma darbības laikā;
15) izvērtē, vai vecāks ļaunprātīgi izmanto savas tiesības, kā arī informē tiesu izpildītāju par izvērtējuma rezultātiem vai pieņemtajiem lēmumiem, ja saņemts no tiesu izpildītāja akts par to, ka lietā, kas izriet no aizgādības tiesībām, tiesu izpildītāja noteiktajā laikā un vietā bērns nav sastapts, vai arī saņemts akts par nolēmuma nepildīšanu lietā, kas izriet no saskarsmes tiesībām.
Noderīga informācija
Komisijas
Konkursa "Sabiedrība ar dvēseli" komisija
Komisijas priekšsēdētāja: attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ināra Stalidzāne
Komisijas priekšsēdētājas vietniece: dzimtsarakstu nodaļas vadītāja Sanita Pundiņa
Komisijas locekļi:
Deputāte Gunita Dzene
Uzņēmējs Kristaps Sietiņš
Finansiste Inese Kīna
Ētikas komisija
Komisijas priekšsēdētājs: Agris Grīnvalds
Komisijas priekšsēdētājs: Agris Grīnvalds
priekšsēdētāja vietnieks: novada iedzīvotājs Andris Alksnis
Komisijas locekļi:
Novada iedzīvotāja Daiga Kalnbērziņa
Novada domes deputāts Laimonis Daugavietis
Novada iedzīvotāja Ļubova Petrovska
Komisijas sekretāre: novada domes administratīvās nodaļas klientu apkalpošanas speciāliste Marina Ziemele
Komisijas locekļi:
Novada iedzīvotāja Daiga Kalnbērziņa
Novada domes deputāts Laimonis Daugavietis
Novada iedzīvotāja Ļubova Petrovska
Komisijas sekretāre: novada domes administratīvās nodaļas klientu apkalpošanas speciāliste Marina Ziemele
Iepirkumu komisija
Komisijas priekšsēdētājs: juridiskās nodaļas jurists un iepirkumu speciālists
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Domes deputāts Eduards Burģelis
Domes deputāts Gatis Miglāns
Saimniecības vadītājs Guntis Jākobsons
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Domes deputāts Eduards Burģelis
Domes deputāts Gatis Miglāns
Saimniecības vadītājs Guntis Jākobsons
Administratīvā komisija
Komisijas priekšsēdētāja: Aija Krieva
Komisijas locekļi:
Toms Liepiņš
Gita Kalniņa
Komisijas priekšsēdētāja: Aija Krieva
Komisijas locekļi:
Toms Liepiņš
Gita Kalniņa
Agris Grīnvalds
Ilze Žīgure
Nekustamā īpašuma lietu komisija
Komisijas priekšsēdētāja: centrālās administrācijas būvvaldes nekustamā īpašuma speciāliste Dina Daugaviete
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Komisijas priekšsēdētāja: centrālās administrācijas būvvaldes nekustamā īpašuma speciāliste Dina Daugaviete
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Deputāts Eduards Burģelis
Juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja Sanita Pundiņa
Juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja Sanita Pundiņa
Izsoles komisija
Komisijas priekšsēdētāja: juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: centrālās administrācijas būvvaldes nekustamā īpašuma speciāliste Dina Daugaviete
Komisijas locekļi:
Pašvaldības aģentūras "Carnikavas Komunālserviss” direktors Gunārs Dzenis
Centrālās administrācijas attīstības un plānošanas nodaļas vadītājas vietnieks Vilis Zinkevičs
Juridiskās nodaļas vadītājas vietniece Rita Rossoha-Sadoviča
Komisija ar lauksaimniecības zemi veikto darījumu tiesiskuma uzraudzībai
Komisijas priekšsēdētāja: juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: būvvaldes nekustamo īpašumu speciāliste Dina Daugaviete
Komisijas locekļi:
Domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Juridiskās nodaļas vadītājas vietniece Rita Rossoha-Sadoviča
Teritorijas plānotājs Zintis Varts
Būvju pieņemšanas ekspluatācijā komisija
Komisijas priekšsēdētāja vietnieks: būvvaldes vadītājs Ainārs Grikmanis
Komisijas locekļi:
Arhitekts
Pasūtītājs vai tā pilnvarots pārstāvis
Būvprojekta autors, ja objektā nav veikta autoruzraudzība saskaņā ar vispārējo būvnoteikumu 161. punktu vai ja tas ir arhitektūras konkursa projekts.
Komisijas priekšsēdētāja vietnieks: būvvaldes vadītājs Ainārs Grikmanis
Komisijas locekļi:
Arhitekts
Pasūtītājs vai tā pilnvarots pārstāvis
Būvprojekta autors, ja objektā nav veikta autoruzraudzība saskaņā ar vispārējo būvnoteikumu 161. punktu vai ja tas ir arhitektūras konkursa projekts.
Vēlēšanu komisija
Komisijas locekļi:
Ieva Kudiņa
Māris Lazdiņš
Dārta Zaļkalne
Diāna Čūriška
Rolands Dzelzkalns
Sanita Pundiņa
Bērnu uzņemšanas pirmsskolas izglītības iestādēs komisija
Komisijas priekšsēdētāja: Izglītības nodaļas vadītāja Aija Kalvāne
Komisijas priekšsēdētājas vietniece: Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja Sanita Pundiņa
Komisijas locekļi:
Domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Saimniecības pārzinis Guntis Jākobsons
Sociālā dienesta vadītāja Daiga Landsmane
Komisijas priekšsēdētāja: Izglītības nodaļas vadītāja Aija Kalvāne
Komisijas priekšsēdētājas vietniece: Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja Sanita Pundiņa
Komisijas locekļi:
Domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Saimniecības pārzinis Guntis Jākobsons
Sociālā dienesta vadītāja Daiga Landsmane
Interešu izglītības programmu vērtēšanas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Izglītības nodaļas vadītāja Aija Kalvāne
Carnikavas pamatskolas direktors Raivis Pauls
Deputāte Gunita Dzene
Deputāte Arta Deniņa
Interešu izglītības un pieaugušo neformālās izglītības programmu licencēšanas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: domes izglītības, kultūras, sporta un sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētāja Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Izglītības nodaļas vadītāja Aija Kalvāne
Attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ināra Stalidzāne
Saulkrastu sadarbības teritorijas civilās aizsardzības komisija
Komisijas priekšsēdētājs: Ādažu novada domes priekšsēdētājs Māris Sprindžuks
Komisijas locekļi:
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Rīgas reģiona pārvaldes Saulkrastu daļas komandieris Juris Rusiņš
VUGD Rīgas reģiona pārvaldes 7.daļas komandieris Juris Šmits
Carnikavas novada domes priekšsēdētāja Daiga Mieriņa
Carnikavas novada pašvaldības aģentūras “Carnikavas Komunālserviss” direktors Gunārs Dzenis
Garkalnes novada domes priekšsēdētājs Mārtiņš Gunārs Bauze-Krastiņš
Garkalnes novada domes izpilddirektore Jeļena Toca
Saulkrastu novada domes priekšsēdētājs Ervīns Grāvītis
Rīgas reģionālās virsmežniecības Inčukalna mežniecības Ādažu nodaļas Saulkrastu apgaitas vecākais mežzinis Oskars Vīgants
akciju sabiedrības “GASO” Rīgas avārijas iecirkņa vadītājs Maksims Rubulis
NBS virsleitnants Andris Pjatuņins, ZS 27.KB KAR Mīnmetēju vada komandieris
NBS kaprālis Juris Dārziņš, ZS 27.KB KAR Mīnmetēju vada seržants
Pārtikas un veterināra dienesta Ziemeļpierīgas pārvaldes vadītājs Mareks Samohvalovs
Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Saulkrastu iecirkņa priekšnieks Uldis Znotiņš
VVD Lielrīgas reģionālās vides pārvaldes Piesārņojuma kontroles daļas vecākā inspektore Gunta Šmitiņa
Ādažu pašvaldības policijas priekšnieks Oskars Feldmanis
Zemessardzes 19.nodrošinājuma bataljona komandieris pulkvežleitnants Juris Čudo
Zemessardzes 19.nodrošinājuma bataljona rotas komandieris virsleitnants Igors Marčenko
Pamatlīdzekļu, mazvērtīgā inventāra un norakstīšanas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja Sanita Pundiņa
Komisijas locekļi:
Finanšu vadības nodaļas vadītāja Ingūna Lulle
Sociālā dienesta darbiniece Sanita Šulce
Piedalās domes attiecīgās iestādes, struktūrvienības, dienesta vai nodaļas materiāli atbildīgā persona
Atlīdzības noteikšanas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas priekšsēdētāja vietniece: juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Komisijas locekļi:
Finanšu vadības nodaļas vadītāja Ingūna Lulle
Juridiskās nodaļas vadītāja Ilona Gotharde
Būvvaldes nekustamo īpašumu speciāliste Dina Daugaviete
Automašīnu aktēšanas komisija
Komisijas locekļi:
Pašvaldības administrācijas administratīvās nodaļas vadītāja Ļubova Petrovska
Pašvaldības administrācijas informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Māris Lazdiņš
Pašvaldības administrācijas finanšu vadības nodaļas vecākā grāmatvede Aija Andreiko
Komisijas locekļi:
Pašvaldības administrācijas administratīvās nodaļas vadītāja Ļubova Petrovska
Pašvaldības administrācijas informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Māris Lazdiņš
Pašvaldības administrācijas finanšu vadības nodaļas vecākā grāmatvede Aija Andreiko
Tautas nama “Ozolaine” materiālu un inventāra norakstīšanas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: tautas nama "Ozolaine" vadītāja Aija Riba
Komisijas locekļi:
Nodaļas struktūrvienības – tautas nama "Ozolaine" saimniecības pārzine Zaiga Zaļkalne
Nodaļas struktūrvienības – tautas nama "Ozolaine" vadītājas vietniece Gerda Keiša
Komisijas priekšsēdētāja: tautas nama "Ozolaine" vadītāja Aija Riba
Komisijas locekļi:
Nodaļas struktūrvienības – tautas nama "Ozolaine" saimniecības pārzine Zaiga Zaļkalne
Nodaļas struktūrvienības – tautas nama "Ozolaine" vadītājas vietniece Gerda Keiša
Dokumentu un arhīvu pārvaldības ekspertu komisija
Komisijas priekšsēdētājs: Carnikavas novada domes izpilddirektors Raimonds Garenčiks
Komisijas locekļi:
Arhivāre un nodokļu administratore Brigita Pukse
Administratīvās nodaļas vadītāja Ļubova Petrovska
Finanšu vadības nodaļas vecākā grāmatvede Liene Sobolovna
Būvvaldes nekustamā īpašuma speciāliste Dina Daugaviete
Juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Komisijas priekšsēdētājs: Carnikavas novada domes izpilddirektors Raimonds Garenčiks
Komisijas locekļi:
Arhivāre un nodokļu administratore Brigita Pukse
Administratīvās nodaļas vadītāja Ļubova Petrovska
Finanšu vadības nodaļas vecākā grāmatvede Liene Sobolovna
Būvvaldes nekustamā īpašuma speciāliste Dina Daugaviete
Juridiskās nodaļas juriste Diāna Čūriška
Pastāvīgo materiālo vērtību novērtēšanas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: Carnikavas novada domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Finanšu vadības nodaļas vadītājas vietniece Anita Snigireva
Administratīvās nodaļas saimniecības pārzinis/autovadītājs Guntis Jākobsons
Būvvaldes būvinženieris Andris Jākobsons
Komisijas priekšsēdētāja: Carnikavas novada domes priekšsēdētājas vietniece Genovefa Kozlovska
Komisijas locekļi:
Finanšu vadības nodaļas vadītājas vietniece Anita Snigireva
Administratīvās nodaļas saimniecības pārzinis/autovadītājs Guntis Jākobsons
Būvvaldes būvinženieris Andris Jākobsons
Medību koordinācijas komisija
Komisijas locekļi:
Carnikavas novada domes izpilddirektors Raimonds Garenčiks
Lauku atbalsta dienesta Lielrīgas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākais inspektors Gundars Krievāns
Valsts meža dienesta Rīgas reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas vecākais mežzinis Oskars Vīgants
Mednieku apvienības pilnvarotais pārstāvis Kaspars Šuikovskis
Lauksaimnieku apvienības pilnvarotais pārstāvis Ivars Treimanis
Meža īpašnieku apvienības pilnvarotais pārstāvis Guntars Kampernovs
Komisijas locekļi:
Carnikavas novada domes izpilddirektors Raimonds Garenčiks
Lauku atbalsta dienesta Lielrīgas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākais inspektors Gundars Krievāns
Valsts meža dienesta Rīgas reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas vecākais mežzinis Oskars Vīgants
Mednieku apvienības pilnvarotais pārstāvis Kaspars Šuikovskis
Lauksaimnieku apvienības pilnvarotais pārstāvis Ivars Treimanis
Meža īpašnieku apvienības pilnvarotais pārstāvis Guntars Kampernovs
Simbolikas komisija
Komisijas priekšsēdētāja: Carnikavas novada domes Būvvaldes ainavu arhitekte Maija Geidāne
Komisijas priekšsēdētāja vietnieks: Carnikavas novada domes izpilddirektors Raimonds Garenčiks
Komisijas locekle:
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Agnese Ģērmane
Carnikavas novada domes deputāti

Daiga Mieriņa
Tālr. 29180607
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki:
pirmdienās 8.00-12.00 un 12.30-17.30
ceturtdienās 10.00-12.00 un 12.30-17.30
CV

Genovefa Kozlovska
Tālr. 67992830; 26441566
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki:
pirmdienās 8.00-12.00 un 12.30-17.30
ceturtdienās 10.00-12.00 un 12.30-17.30
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki:
pirmdienās 8.00-12.00 un 12.30-17.30
ceturtdienās 10.00-12.00 un 12.30-17.30
Pjotrs Špakovs
Tālr. 29252804
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: katra mēneša otrajā un ceturtajā otrdienā plkst. 16.30-18.30 (Kalngalē, centrā "Kadiķis", Cīruļu ielā 10). Savu jautājumu/-us pirms tikšanās var sūtīt P. Špakovam e-pastā.
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: katra mēneša otrajā un ceturtajā otrdienā plkst. 16.30-18.30 (Kalngalē, centrā "Kadiķis", Cīruļu ielā 10). Savu jautājumu/-us pirms tikšanās var sūtīt P. Špakovam e-pastā.
Arta Deniņa
Tālr. 29420453
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās

Eva Odziņa
Tālr. 26438896
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās

Imants Krastiņš
Tālr. 29966388
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās

Eduards Burģelis
Tālr. 26566057
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
Gatis Miglāns
Aldonis Lūkins
Tālr. 29247181
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās

Kristaps Bergmanis
Tālr. 29144168
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās

Laimonis Daugavietis
Tālr. 29413761
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: katra mēneša trešā trešdiena plkst. 15.00-16.00 domes sēžu zālē (Stacijas iela 5, 2. stāvs)
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: katra mēneša trešā trešdiena plkst. 15.00-16.00 domes sēžu zālē (Stacijas iela 5, 2. stāvs)

Juris Kozlovskis

Gunita Dzene
Tālr. 20232044
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: katra mēneša otrajā un ceturtajā otrdienā plkst. 16.30-18.30 (Kalngalē, centrā "Kadiķis", Cīruļu ielā 10)
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: katra mēneša otrajā un ceturtajā otrdienā plkst. 16.30-18.30 (Kalngalē, centrā "Kadiķis", Cīruļu ielā 10)

Sniedze Brakovska
Tālr. 29473257
Tālr. 29473257
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
Jānis Leja
Tālr. 25870120
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās
Tālr. 25870120
E-pasts:
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki: pēc iepriekšējas vienošanās