Drukāt

Atļauja ielu tirdzniecībai pastāvīgā ielu tirdzniecības vietā

Pakalpojuma normatīvie akti
12.05.2010. MK noteikumi Nr.440 "Noteikumi par tirdzniecības veidiem, kas saskaņojami ar pašvaldību, un tirdzniecības organizēšanas kārtību"
25.05.2011. Carnikavas novada domes saistošie noteikumi Nr.CND/SN/2011/11 "Ielu tirdzniecības saskaņošanas un organizēšanas saistošie noteikumi"

Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti
Iesniegums: PDF WORD

Iesniegumam jāpievieno:
- Ja tirdzniecības dalībnieks (atļaujas pieprasītājs) plāno iekārtot pastāvīgu ielu tirdzniecības vietu - pašvaldības būvvaldes saskaņojumu ielu tirdzniecības vietas iekārtošanai publiskā vietā, tai skaitā paredzētās tirdzniecības vietas izvietojuma un estētiskā noformējuma saskaņojums; minētā saskaņojuma saņemšanai būvvaldē jāiesniedz vietas vizuālā noformējuma skice, kuras sastāvā iekļauta: vietas fotofiksācija; objekta novietne situācijas plānā M 1:500; tirdzniecības vietas dizains (projekts vai fotofiksācija).
- Saimnieciskās darbības reģistrāciju apliecinošo dokumentu vai fiziskās personas apliecinājums, kurai atbilstoši nodokļu jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem nav jāreģistrē saimnieciskā darbība, kā arī nenodarbina citas personas.
- Ja plānots tirgot pārtikas preces, dokumentus, kas nodrošina tā tiesības iesaistīties pārtikas apritē, un tirdzniecības laikā ievēro normatīvajos aktos noteiktās prasības pārtikas apritei (piemēram, veterinārās, higiēnas, marķēšanas prasības pārtikas apritei).
- Ja tirdzniecība plānota no pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta – objekta novietni kadastra kartes izdrukā vai zemesgabala robežu plānā; kustības maršrutu un laiku, norādot vietas tirdzniecības veikšanai.
- Saskaņojums ar nekustamā īpašuma īpašnieku vai tiesisko valdītāju – privātpersonu – vai valsts īpašumā esošā nekustamā īpašuma valdītāju.
- Saskaņojums ar pasākuma rīkotāju par tirdzniecības veikšanu pasākuma norises laikā un vietā, ja tirdzniecība paredzēta attiecīgā pasākuma norises laikā un vietā.
 
E-pakalpojums: www.latvija.lv
 
Pakalpojuma saņemšanas termiņš
Pašvaldība iesniegumu izskata 5 darba dienu laikā no iesnieguma un tam pievienoto dokumentu saņemšanas dienas.

Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi
Nodeva par tirdzniecību publiskās vietās noteikta Carnikavas novada domes saistošajos noteikumos Nr. CND/SN/2011/12 „Saistošie noteikumi par Carnikavas novada pašvaldības nodevām".

Maksājuma veikšanas iespējas
Internetbankā un bankās
Rekvizīti: 
Carnikavas novada dome
Stacijas iela 5, Carnikava, Latvija, LV-2163
Reģ.Nr. 90000028989
Norēķinu konti:
AS SEB banka
LV59UNLA0050003955158
AS Swedbank
LV87HABA0551027004318

Carnikavas pasta nodaļā (bez komisijas maksas)
Adrese: Stacijas iela 7, Carnikava

Klientu apkalpošanas centrā
Adrese: Stacijas iela 5, Carnikava
Tālr. 67993814
Darba laiks: pirmdien 8.00 – 19.00, otrdien 8.00 – 17.00, trešdien  8.00 – 17.00,
ceturtdien 8.00 – 19.00, piektdien 8:00 – 13.30.

Share on Facebook Tweet