Rakstos

Drukāt

Akcijā „Dienas bez rindām” iespēja saņemt konsultācijas par e-pakalpojumiem

.

E-dienasNo 21. – 25. septembrim vairāk nekā 80 pašvaldību un valsts iestādes visā Latvijā, to vidū arī Carnikavas novada dome, konsultēs iedzīvotājus un uzņēmējus par e-pakalpojumu lietošanu.
 
Jau divus gadus iedzīvotājiem ir pieejams Carnikavas pašvaldības elektronisko pakalpojumu portāls www.pakalpojumi.carnikava.lv, kurā iespējams saņemt pakalpojumus kā fiziskām, tā juridiskām personām.
 
Portālā www.pakalpojumi.carnikava.lv, autorizējoties ar savu bankas kontu vai elektronisko parakstu, var pašvaldībai nosūtīt iesniegumu par ikvienu tēmu, pieteikumu zemes pirmpirkuma tiesību izmantošanai, mājas numurzīmju saņemšanai, ielu tirdzniecībai, arhitektūras un plānošanas uzdevuma vai būvatļaujas saņemšanai u.c. Tiem iedzīvotājiem, kuriem mājās nav datora vai interneta pieslēguma, elektronisko pakalpojumu portālu ir iespējams izmantot domes Klientu apkalpošanas centrā, kā arī Kalngales brīvā laika pavadīšanas centrā "Kadiķis”.
 
Latvijā kopumā iedzīvotāji un uzņēmēji aicināti vērsties noteiktās valsts un pašvaldību iestādēs, lai saņemtu individuālas konsultācijas par e-pakalpojumu lietošanu, kā arī gūt praktiskas iemaņas interesējošā e-pakalpojuma izmantošanā:
- "Dienas bez rindām” partneru saraksts un plānotās aktivitātes pieejamas: ŠEIT
- ar valsts e-pakalpojumu sarakstu var iepazīties: ŠEIT
 
E-telts Rīgas centrā
No 21. līdz 25. septembrim plkst. 9.00 – 17.00 Rīgas centrā, laukumā pie Hotel Roma (Kaļķu iela 28) ikviens interesents varēs uzzināt vairāk par dažādiem valsts un pašvaldību e-pakalpojumiem, kā arī pieteikties elektroniskajai identifikācijas kartei jeb eID kartei (nepieciešams paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu – pasi vai līdzšinējo eID karti). Ar detalizētu e-telts programmu var iepazīties: ŠEIT
 
Šobrīd jau katrs otrais valsts pakalpojums ir pieejams elektroniski, bet plānots, ka līdz gada beigām kopumā iedzīvotājiem būs pieejami vairāk nekā 300 e-pakalpojumi.
 
Elektroniskos pakalpojumus var saņemt portālā www.latvija.lv, iestāžu tīmekļu vietnēs un arī uz iestādes oficiālo e-pasta adresi nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu veidlapu vai iesniegumu. Valsts e-pakalpojumu lietošanai nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums, bet, lai izmantotu tos e-pakalpojumus, kam nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti jeb personu apliecinošo dokumentu, ko izsniedz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde.
 
 
Papildu informācijai:
Elīna Kalniņa
Kampaņas "Valsts ir internetā” koordinatore
22018527, e-pasts: ,
Share on Facebook Tweet