Iespēja saņem valsts un pašvaldību iestādēs konsultācijas par e-pakalpojumiem
No 14. – 21. maijam Latvijā pirmo reizi notiek pasākums "Dienas bez rindām", kurā vairāk nekā 80 valsts un pašvaldību iestādes, to vidū arī Carnikavas novada dome, konsultēs iedzīvotājus un uzņēmējus par e-pakalpojumu lietošanu.
"Kā liecina mūsu pētījums, ieradums un bailes ir daži no biežākajiem šķēršļiem, kas kavē e-pakalpojumu apguvi. Tāpēc vēlamies iedrošināt iedzīvotājus un uzņēmējus apgūt e-pakalpojumus – uzzināt, kādi elektroniskie pakalpojumi ir pieejami savā pašvaldībā, kādas formalitātes līdz ar bērna piedzimšanu var nokārtot attālināti, kā sākt lietot eID kartē iekļauto e-parakstu," skaidro Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārstāvis Arnis Daugulis.
Iedzīvotāji un uzņēmēji aicināti vērsties noteiktās valsts un pašvaldību iestādēs, lai saņemtu individuālas konsultācijas par e-pakalpojumu lietošanu, kā arī palīdzību interesējošā e-pakalpojuma izmantošanā.
Elektroniskus pakalpojumus var saņemt www.latvija.lv, Carnikavas novada pašvaldības pakalpojumu portālā www.pakalpojumi.carnikava.lv, kā arī uz iestādes oficiālo e-pasta adresi nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu veidlapu vai iesniegumu.
Valsts e-pakalpojumu lietošanai primāri nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums, bet, lai izmantotu tos e-pakalpojumus, kam nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti jeb personu apliecinošo dokumentu, ko izsniedz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde.
Valsts e-pakalpojumu lietošanai primāri nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums, bet, lai izmantotu tos e-pakalpojumus, kam nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti jeb personu apliecinošo dokumentu, ko izsniedz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde.
Sīkāka informācija: ŠEIT