AS “Sadales tīkls” šogad veiks uzlabojumus savā klientu portālā
AS “Sadales tīkls” šogad ieviesīs būtiskus uzlabojumus klientu portālā e-st.lv, lai pakalpojumu pieteikšana klientiem būtu ātrāka un vienkāršāka. Savukārt mājaslapā tiks izveidota Digitālā karte, kurā ikviens varēs redzēt vai viņu īpašumā ir elektroapgādes pārtraukums, aplūkot informāciju par elektrolīniju trašu tīrīšanu un investīciju projektiem.
Ar janvāri arī juridiskās personas visas ar elektrotīkla pieslēgumu saistītās darbības, parakstīt līgumus, kā arī sekot līdzi pieslēguma ierīkošanas gaitai var elektroniski klientu portālā, kas būtiski ietaupa klientu laiku un ļauj pieslēgumus realizēt daudz ātrāk un ērtāk. Šā gada otrajā pusē juridiskajiem klientiem būs iespēja parakstīt līgumu par sadales sistēmas pakalpojumiem elektroniskajā vidē. Būtiski tiks paaugstināta klientu informētība ar AS “Sadales tīkls” darbu. Ja šobrīd uzņēmuma mājaslapā var apskatīties plānotos un neplānotos elektroapgādes pārtraukumus, tad šogad mājaslapā tiks ieviesta Digitālā karte, kurā ikviens varēs redzēt vai viņu īpašumā ir elektroapgādes pārtraukums, aplūkot informāciju par elektrolīniju trašu tīrīšanu un investīciju projektiem. Līdz ar e-vides attīstību uzņēmums būs sasniedzams 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā. Tomēr būtisks faktors, lai uzņēmums spētu proaktīvi un operatīvi informēt klientus par jautājumiem, kas skar viņu īpašumu elektroapgādi, ir to kontaktinformācija, tādēļ AS “Sadales tīkls” aicina klientus atjaunot savu kontaktinformāciju portālā e-st.lv vai pie sava elektroenerģijas tirgotāja.