Drukāt

Vizuālā identitāte

.

ML pirmais 800

 

Carnikavas novada dome 2018. gada decembrī apstiprināja Carnikavas novada vizuālo identitāti, un turpmāk Carnikavas novadu un pašvaldību pazīs pēc diviem grafiskiem elementiem – ģerboņa un logo.

Novada identitāte izstrādāta, lai radītu vienotu vizuālo valodu novada atpazīstamībai, lai definētu novada vērtības, sajūtu, emociju un priekšstatu kopumu, kas gan ļauj iedzīvotājiem izjust piederību savam novadam un sasaucas ar nākotnes vīzijām un mērķiem, gan izceļ novada unikālās vērtības šeit uz vietas un vairo atpazīstamību ārpus novada robežām.

Vizuālās identitātes izstrādes galvenais vadmotīvs ir unikālā novada daba, zaļais dzīvesveids un aizsargājamās vērtības, novada iedzīvotāji, ģimeniskums un mazpilsētas noskaņa. Izveidojot jauno tēlu, visas šīs vērtības un īpašības tiek godātas un paredz novadu attīstīt par mūsdienīgu ciemu grupu Pierīgā ar interesantu vidi, kas veicina un uztur iedzīvotāju labsajūtu, mieru un labklājību, kā arī saudzē un izceļ vietas vērtības. Vizuālā identitāte veidota tā, lai būtu viegli uztverama, vienkārša, bet vienlaikus moderna un uzsvērtu mūsu novada unikalitāti.
 
Vizuālās identitātes rokasgrāmata ietver informāciju par novada grafiskās identitātes elementu pielietojumu un vadlīnijām lietvedības materiālos un dizaina darbos, kā arī iekļautas vides vadlīnijas, lai vienotā vizuālā valodā celtu godā novada vērtības un vēsturisko mantojumu.