Veiksmīgi noslēgusies dalība tūrisma gadatirgos 2014.gadā

.

Izstade Maskava1 800Ik gadu pašvaldības sadarbībā ar vietējiem tūrisma uzņēmējiem īsteno virkni aktivitāšu, lai attīstītu tūrisma infrastruktūru, popularizētu atpūtas un veselības uzlabošanas piedāvājumus stratēģiskajos tūrisma ārvalstu tirgos.
 
Jūrmalas pilsēta jau izsenis bijis labi atpazīstams kūrorts un iecienīts tuvāko valstu mērogā, un aizvien vairāk ceļotāju interesējas arī par Vidzemes piekrasti, tai skaitā Carnikavas novadu.

Piedalīšanās tūrisma izstādēs ārvalstīs ir iespēja prezentēt Carnikavas novadu to valstu iedzīvotājiem, kuriem ir interese apmeklēt Latviju, Jūrmalu un Carnikavu, kā arī tikties ar tūrisma profesionāļiem un žurnālistiem dažādās valstīs, vienojoties par turpmāko sadarbību. 

Šogad kopumā Jūrmala ir piedalījusies 17 starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos kopā ar septiņiem projekta partneriem: Carnikavas novada dome, kūrortviesnīcas "Hotel Jūrmala Spa", "Baltic Beach Hotel", viesnīca "Kurshi Hotel", tūrisma aģentūras "Baltijas Ceļojumu Grupa", "TAS Baltics" un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija.

Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar tūrisma uzņēmējiem piedalījās sekojošās starptautiskās tūrisma izstādēs un gadatirgos ar atsevišķu stendu "Latvija. Jūrmala", kur tika prezentēts arī Carnikavas novads: SKATĪT ŠEIT.

Visos pasākumos tika aktīvi prezentēti aktuālie 2014. gada piedāvājumi, dalīti tūrisma informatīvie materiāli dažādās valodās, veiktas pārrunas ar tūrisma industrijas profesionāļiem, tūrisma aģentūru pārstāvjiem u.c.

Izvērtējot 2014.gada Centrālās statistikas pārvaldes datus par 2014.gada 9 mēnešiem, var apgalvot, ka tūristu skaits Jūrmalā un arī Vidzemes piekrastē ir pieaudzis. Kopumā Latvija ir interesanta tūristiem ne tikai vasarā, bet veselības uzlabošana un kūrorta ārstniecība kļūst arvien pieprasītākas tieši ārpus vasaras perioda.

Dalība tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta Jūrmalas vai Latvijas tūrisma stendā, pamatojoties uz Jūrmalas pilsētas domes un Tūrisma attīstības valsts aģentūras 2013. gada 31. oktobra vienošanos Nr. 2013-32/1.1-16/1085" un 2013.gada 18.decembrī Jūrmalas pilsētas domes noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-13-1858 ar v/a „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par projektu Nr. ĀTA /2.3.1.1.1/13/56/048 „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs, gadatirgos un konferencēs-2014" apakšprogrammā „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".

Projekta mērķis ir sekmēt Latvijas atpazīstamību un tautsaimniecības attīstību, nodrošinot tūrisma nozares pārstāvju dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs.
 
logotipi
 IEGULDĪJUMS TAVĀ NĀKOTNĒ
 
Autors:
Aleksandra Stramkale