Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni par Covid-19, kurā apkopota visa aktuālā informācija
Lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar jaunās koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni, kurā vienuviet būs pieejama aktuālā informācija par Covid-19, tostarp informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem - informē aģentūru LETA.Pirmais darba posms pie tīmekļvietnes izstrādes noslēdzās 25.martā un jau tagad, apmeklējot covid19.gov.lv, vienuviet redzami nozīmīgie tālruņa numuri, uz kuriem zvanīt, lai uzdotu jautājumus par slimības simptomiem, profilaksi, pieteikšanos analīzēm.
Vietnes izstrāde turpinās, lai jau tuvākajās dienās šeit ikviens interesents varētu uzzināt nozīmīgākos valdības lēmumus, kas saistīti ar ārkārtējo situāciju valstī, detalizētu Latvijas un pasaules statistiku, iepazīties ar skaidrojošiem materiāliem, uzzināt par atbalsta iespējām.
Jau ziņots, ka atbildes uz jautājumiem, kas skar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, iespējams gūt arī pa vienoto informatīvo tālruni 8345. Zvani uz šo numuru tiek pieņemti bez maksas visu diennakti - jautājumus iespējams uzdot gan latviešu, gan krievu valodā.