Rakstos

Drukāt

Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra klientu ievērībai

.

VPVKACAtgādinam, ka, sakarā ar valstī izsludināto ārkārtas stāvokli saistībā ar koronavīrusa izplatību Carnikavas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs klientus klātienē NEPIEŅEM.

Vienotais valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) nesniegs apmeklētājiem pakalpojumus klātienē. Pakalpojumi un konsultācijas iespēju robežās tiek nodrošināta elektroniski.
 
- Aicinām zvanīt pa tālruni 67993814 vai rakstīt uz e-pasta adresi: .
- Iesniegumus pašvaldībai var iesniegt, autorizējoties valsts pārvaldes pakalpojumu portālā. Sadaļā “Pakalpojumi”-“Veidlapas” pieejamas visu iesniegumu pašvaldības iestādēm veidlapas MS Word un PDF formātā.
- Konsultācijas par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumiem iespējams saņemt, zvanot uz 29840610 vai 22013888.
 
Pie domes klientu apkalpošanas centra atrodas pastkastīte dokumentu iesniegšanai papīra formātā. Dokumentus uz Carnikavas novada domi var sūtīt arī pa pastu (Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas. nov., LV-2163).
 
Aicinām šajā laikā izmantot Valsts ieņēmumu dienesta (VID) jaunumu, aizpildot ikgadējo deklarāciju - tagad, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni, varēsiet saņemt informāciju, kas balstīta uz jūsu personīgajiem datiem. Lai tas izdarītu, sarunas laikā nepieciešams pieslēgties savam EDS kontam un identificēt sevi, nosaucot konsultantam ekrānā redzamo kodu.